پنجره دوجداره هافمن در اصفهان
نوشته شده توسط : محد شیرازی

پنجره دوجداره هافمن در اصفهان عایق مناسبی در برابر نفوذ حرارت اضافی محسوب شده و صداهای آلوده کننده اطراف را به خوبی دفع می کند و عایق مناسب صوت نیز به حساب می آیند. امروزه استفاده از لایه های یو پی وی سی در جدارهای مختلف پنجره دوجداره هافمن باعث مقاومت بالای آن ها در برابر عوامل مختلف شده است. پنجره دوجداره هافمن در اصفهان در صرفه جویی انرژی ساختمان از عوامل مهم به حساب می آید و تا 40 درصد از اتلاف آن جلوگیری می کند. یکی از درب های دوجداره مجموعه هافمن، پنجره های آلومینیومی بوده که با گذشت زمان دچار فرسایش نشده نمی شود. این درب ها عایق مناسب صوت بوده و در برابر رطوبت اضافی از خود مقاومت خوبی نشان می دهند. این پنجره ها ظاهر بیسار زیبایی دارند و استفاده از آن ها برای فضاهایی چون حیاط خلوت و نمای خارجی ساختمان بسیار مناسب هستند. نوع دیگری از درب های دوجداره موجود می باشند که از روکش پلاستیکی ساخته شده اند که عایق مناسبی در برابر حرارت و سرما به حساب می آیند. با وجود استفاده از جدارهای مختلف برای درب دوجداره از وزن پایینی نیز برخوردار می باشند.

 

در این قسمت می خواهیم درباره یکی از قسمت های مهم پنجره دوجداره هافمن در اصفهان با نام یو پی وی سی بپردازیم. این ماده از مخلوط نمک طعام و نفت خام بدست می آید. ورق های یو پی وی سی استفاده شده در ساخت پنجره دوجداره هافمن باعث وزن سبک آن ها شده است. این ورق ها طی فرایندهای شیمیایی مختلفی به وجود می آیند. یو پی وی سی خاصیت ارتجاعی بالایی داشته و برای بسیاری از کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. برای ساخت درب دوجداره می توان از مواد بازیافتی نیز استفاده نمود که کیفیت درب های یوپی وی سی را ندارند، این درب ها دارای ویژگی های زیر می باشند که باعث شده است نسبت به درب های آهنی و شیشه ای قدیمی در مزیت باشند:

1.     مقاومت در برابر ضربات مختلف

2.     شکل پذیری بالا

3.     وزن کم با طول عمر بالا

4.     نصب آسان

5.   دارای امکاناتی چون دسته های کشویی و دینامیکی با فناوری ساخت بالا

 

مجموعه ما سعی دارد تا پنجره دوجداره هافمن را با بالاترین کیفیت بازار در اختیار مشتریان قرار دهد. درب و پنجره ها با استانداردهای لازم ساخته می شوند و دارای نشان استاندارد از سوی شرکت سازنده می باشند. پس از سه دهه سابقه فروش این محصولات توانسته ایم در ساخت آن ها به تولید انبوه برسیم و برند خود را در میان تولیدکنندگان بزرگ در این عرصه قرار دهیم. شاخصه اصلی مجموعه ما کیفیت بالای محصولاتمان می باشد. محصولات ما دارای کارت گارانتی دوساله از سوی شرکت می باشد که در این مدت خدماتی ارزنده به شما مشتریان عزیز عرضه می کنیم. این خدمات شامل تعویض و یا تعمیر پنجره دوجداره هافمن در سریع ترین زمان می باشد. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند. مزیت ما سه دهه سابقه کاری فروش این محصولات می باشد، امیدواریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم.





:: برچسب‌ها: پنجره دوجداره هافمن در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: